Samengevat:
Stotteren van een kind noemen we probleemgedrag. De aanleiding van probleemgedrag van onze kinderen is in onze eigen handelwijze te vinden. En de vraag is of wij, volwassenen, dit onder ogen willen zien.
Het stotteren van kinderen stopt niet door het toepassen van een techniek. Het stotteren van het kind stopt alleen in goede spreekervaringen.
Wij, alle volwassenen, hebben de taak kinderen goede leerervaringen op te laten doen, dan gaan we gelijkwaardig met kinderen om.
De lezing kunt u aanvragen bij de Vredebergstichting stotteren@vredeberg.nl of tel 06-18443738
Samengevat:
Stotteren van een kind noemen we probleemgedrag. De aanleiding van probleemgedrag van onze kinderen is in onze eigen handelwijze te vinden. En de vraag is of wij, volwassenen, dit onder ogen willen zien.
Het stotteren van kinderen stopt niet door het toepassen van een techniek. Het stotteren van het kind stopt alleen in goede spreekervaringen.
Wij, alle volwassenen, hebben de taak kinderen goede leerervaringen op te laten doen, dan gaan we gelijkwaardig met kinderen om.
De lezing kunt u aanvragen bij de Vredebergstichting stotteren@vredeberg.nl of tel 06-18443738